Centrala: 34 377 91 00 Dyspozytor: 34 377 91 65/66 Skargi i pochwały: 34 377 91 64

Jak uzyskać Częstochowską Kartę Miejską?

1. Pobierz wniosek w jednym z punktów sprzedaży biletów MPK lub ze strony internetowej:

 
LUB wypełnij:

Formularz wydruku ON-LINE i wyślij na adres wniosek@mpk.czest.pl
 

2. Wypełniony wniosek złóż w punkcie sprzedaży biletów wraz z odpowiednimi dokumentami (w przypadku biletów ulgowych konieczne będzie dołączenie kserokopii dokumentów uprawniających do ulgi – oryginał do wglądu). Jeśli chcesz otrzymać bilet imienny ze zdjęciem, nie zapomnij dołączyć aktualnej fotografii Otrzymasz informację kiedy będziesz mógł odebrać kartę (nie później niż 14 dni od daty złożenia wniosku).

Wykaz punktów składania wniosków i odbioru Częstochowskiej Karty Miejskiej:
1. siedziba MPK - al. Niepodległości 30
2. punkt sprzedaży biletów - pl. Daszyńskiego
3. punkt sprzedaży biletów - ul. Fieldorfa (pętla tramwajowa)
4. punkt sprzedaży biletów - Dworzec PKS (wejście z poczekalni)
5. punkt sprzedaży biletów - Al. NMP 24, Kamienica Kupiecka (wejście od ul. Kościuszki)
6. punkt sprzedaży biletów - C. H. Jagiellończycy.

3. Odbierz Częstochowską Kartę Miejską i doładuj wybrany rodzaj biletu elektronicznego.

Składanie wniosków i odbiór kart będzie możliwy w w/w punktach, za wyjątkiem kart będących nośnikami biletów bezpłatnych, w takim wypadku karty wyrabiane są wyłącznie w siedzibie MPK w Częstochowie Sp. z o. o. przy Al. Niepodległości 30 (pokój nr 10).

Karta na okaziciela nie wymaga składania wniosku.Za kartę pobierana jast kaucja zwrotna w wysokości 15 zł.