Centrala: 34 377 91 00 Dyspozytor: 34 377 91 65/66 Skargi i pochwały: 34 377 91 64

Zakończenie współpracy z CallPay

MPK w Częstochowie Sp. z o. o. informuje, że 31.12.2018 r. zakończono współpracę z firmą CallPay Sp. z o. o. Strony łączyła umowa, której przedmiotem była dystrybucja biletów komunikacji miejskiej MPK w Częstochowie Sp. z o. o. w formie elektronicznej, uprawniających do korzystania ze środków zbiorowego transportu organizowanego przez MPK w Częstochowie Sp. z o. o.

Wobec powyższego bilety zakupione w aplikacji CallPay po 31.12.2018 r. nie będą honorowane przez przewoźnika MPK w Częstochowie Sp. z o. o.
Dodatkowo informujemy, że firma CallPay Sp z o. o. zapewniła Stronę MPK w Częstochowie             Sp z o. o., że wszyscy Użytkownicy systemu CallPay zostaną poinformowani poprzez wiadomość sms na wskazany przez Nich w systemie nr telefonu komórkowego, o możliwości korzystania z usług w zakresie płatności za bilety za pomocą systemu płatności CallPay do końca 31.12.2018